Provtagning Fålhagens vårdcentral, Uppsala

Om Provtagning Fålhagens vårdcentral, Uppsala

018-611 02 00

Vid vårdcentralens laboratorium kan du lämna blodprov och urinprov efter remiss från vårdpersonal. Vi sköter provtagningar åt vårdcentralen och andra vårdgivare. Vissa prover analyseras på plats, andra skickas vidare till Akademiska laboratoriet för analys.

018-611 02 00 Växelnummer
Stationsgatan 26, 753 40 Uppsala - visa på karta
Remiss från vårdpersonal krävs.
Provtagningsverksamhet, öppen vård