Fålhagens vårdcentral, Uppsala

Om Fålhagens vårdcentral, Uppsala

Vid ReseCentrum i Uppsala hittar du oss i nya fräscha lokaler. Här finns bland annat distriktsläkare, distriktssköterska, sjukgymnast, dietist och kurator

I ett videobesök ses vi i din telefon eller surfplatta. När vårdpersonal bedömer att videobesök passar, får du en bokad tid i appen Min hälsa. Med våra e-tjänster kan du bland annat förnya recept, avboka tid eller kontakta oss.

Tillsammans med dig tar vi hand om din hälsa.

Lista dig hos Fålhagens vårdcentral, Uppsala

Stationsgatan 26B, Uppsala - visa på karta
  • Måndag - Fredag 07:00 - 17:00 (ej helgdagar)
Parfym- och rökfritt.
Hjärtsviktsmottagning, primärvård