Färila - Los Din hälsocentral

Om Färila - Los Din hälsocentral

Hos oss får du hjälp med rådgivning, vård och behandling utifrån dina unika medicinska behov. Om du kommer till mottagningen med behov av omedelbart medicinskt omhändertagande får du det.$Vi samverkar med de aktörer som behövs för att du ska få en bra vård.$$Färila hälsocentral är bemannad kl 08.00-17.00 alla vardagar.$Los distriktssköterskemottagning kan vara obemannad vissa tider på dagen pga ex v hembesök, men telefonkontakt kan alltid fås alla vardagar.$$Har du inte redan valt oss som Din hälsocentral så är du välkommen att göra det.

Lista dig hos Färila - Los Din hälsocentral

0651 - 170 10 Växelnummer