Närhälsan Färgelanda vårdcentral, Färgelanda

Om Närhälsan Färgelanda vårdcentral, Färgelanda

Öppettider Måndag-Fredag 07.30-16.30
Tidsbeställd Akutmottagning.
Sjuksköterska bedömer och prioriterar patienten efter medicinskt behov till läkarbesök eller annan åtgärd.
På Vårdcentralen kan du boka tider och träffa:
- Distriktsläkare, som är specialist i allmänmedicin.
- Specialistsköterska inom Diabetes, Astma/KOL och Hjärta/Kärl.
- Distriktssköterska, som också arbetar på vår barnavårdscentral.
- Kurator samt Psykolog - för samtalskontakter. Vi samarbetar även med Medicinsk Fotvårdsterapeut, Sjukgymnast, Arbetsterapeut, Barnmorska på mödravårdscentral och ungdomsmottagning.
Vi erbjuder även tidsbokning till vaccinationsmottagning.
På kvällar och helger hänvisas patienter med akuta sjukdomstillstånd till Närhälsan Bäckefors Jourcentral 010-4416750 eller ring 1177 som även kan boka tid dit.
Verksamhetschef Edgardo Varas Olmo 073-657 20 24.

Lista dig hos Närhälsan Färgelanda vårdcentral, Färgelanda

Håvestensvägen 5A, 458 32, Färgelanda - visa på karta