Vasagatan 5, Eslöv

AudioNova Eslöv

Välkommen till AudioNova Eslöv – Din Hörselspecialist!

AudioNova Eslöv ligger i Södra Eslöv på Vasagatan 5, nära ÖoB. För att komma till oss kan du ta buss 3 till Stinstorget, därefter är det cirka 3 minuters promenad. Vill ligger även på promenadavstånd från tågstationen om du kommer till oss med tåg.

AudioNova är en av Sveriges största hörselkedjor och finns på flera platser i landet. Audionommottagningen i Eslöv är en av många hörselkliniker som tillhör AudioNova.

Vad vi på AudioNova Eslöv kan hjälpa dig med

På AudioNova Eslöv hjälper våra erfarna audionomer dig med hörseltest och utprovning av hörapparater och hörselskydd. Du kan också få hjälp med service och justering av hörapparater, samt arbetsplatsanpassningar. Vi på AudioNova Eslöv vet att alla individer har unika förutsättningar, behov och önskemål, och därför gör vi alltid vårt yttersta för att hitta den bästa lösningen för just dig.

Du behöver ingen remiss för att komma till oss på AudioNova Eslöv!

Avtal inom vårdval primär hörselrehabilitering

AudioNova Eslöv är en hörselklinik som är auktoriserad av Region Skåne inom primär hörselrehabilitering. Det innebär att du som är över 18 år med lätt till måttlig hörselnedsättning kan få hjälp med behovsbedömning, förskrivning av hörselhjälpmedel, service samt viktig information kring hörselnedsättningen hos oss.

Hörseltest online på audionova.se

Hur står det till med din hörsel? På AudioNovas hemsida kan du göra ett hörseltest online. Under testet får du lyssna på några ljud och sedan besvara ett antal frågor. Testet tar bara några minuter och du får ditt resultat med en gång.

Få hjälp med din hörsel hos AudioNova Eslöv!

Informationen uppdaterades 15:31 - 15 nov, 2023

Fråga ställd 15:21 - 4 feb, 2020

Har ni inte längre någon öppen mottagning?

AudioNova Eslöv svarar:

Hej Hans, i Eslöv har vi öppen mottagning/dropin på onsdagar mellan kl.13-15, Välkommen!

Besöksadress

Vasagatan 5, Eslöv