Vårdcentralen Tåbelund, Eslöv

Eslöv

När du blir sjuk, skadar dig eller behöver hjälp med din psykiska hälsa är du välkommen till oss. Du kan även få de vanligaste vaccinationerna hos oss, till exempel mot influensa.

Om du behöver hälso- och sjukvård av någon annan än oss hjälper vi dig vidare.

Lista dig hos Vårdcentralen Tåbelund, Eslöv

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0413 - 35 12 00
Solvägen 33, Eslöv - visa på karta

Allmänmedicin, Fysioterapeut, Husläkare / vårdcentral, Sjukgymnast

2,9

• 09:54 - 11 aug, 2017 skrev:

Fantastiskt bemötande från personalen varje gång! Får hjälp direkt och man känner sig mycket väl omhändertagen.

3,8

• 14:42 - 10 maj, 2017 skrev:

Om man väl lyckas få en tid är kvaliteten på vården i regel bra (ibland sämre och ibland fantastisk, men i genomsnitt iaf bra). Har träffat några riktigt bra läkare där.
    Däremot är tillgängligheten – inklusive bemötande i samband med tidsbokning – under all kritik! Det är mottagningens akilleshäl.

2,0