Brahehälsan Eslöv, Eslöv

Eslöv

Familjeläkarverksamheten omfattar läkarmottagning, distriktssköterska, astma/KOL-sköterska, sjukgymnast, arbetsterapeut, multimodalt smärtteam, MMS och KBT utbildade psykologer.

Du kan söka direkt till våra sjukgymnaster vid besvär med smärta från rörelseapparaten (muskler och leder). För detta krävs ingen remiss. De finns på telefonnummer 0413-578870.

Lista dig hos Brahehälsan Eslöv, Eslöv

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0413 - 54 58 40 Växelnummer 0413 - 54 58 40
Kvarngatan 8, Eslöv - visa på karta

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

4,2

• 11:35 - 11 jun, 2018 skrev:

Har haft problem med astma och gräspollenallergi sedan jag var liten.
    Ringde för kl 8 och fick en tid till kl 9.30..... Kl 10.45 fick jag träffa sköterskan...Klockan är nu 11.24 och jag har ännu ej kommit in till läkare... Dålig service!! Man känner sig bortprioterad! Har aldrig behövt vänta så länge de gånger jag behövt medicin. Doktorn var dock trevlig m kom ca 11.30

1,0

• 09:10 - 10 jul, 2017 skrev:

Dem var bra men blir allt sämre hade tele tid med läkaren men han ringde ej ringer växeln dagen där på å får till svar dem har mycket att göra läkaren ringer för hoppnings vis i veckan en dag säger dom mycket dåligt när man fått en tid 😨😨😨

2,2

• 10:24 - 17 nov, 2016

• 11:09 - 19 nov, 2015

• 08:08 - 02 sep, 2015 skrev:

Underbar, varmt rekommenderar,min läkare guld värd!!!

• 19:36 - 28 jan, 2014

• 16:33 - 20 jan, 2014 skrev:

Av de Vårdcentraler jag haft är detta den i särklass bästa, snabb tid till doktor och ett väldigt trevligt bemötande !

• 08:12 - 28 feb, 2013

• 09:27 - 23 feb, 2013