Västergatan 4, Eslöv

Synsam Eslöv

Varmt välkommen till optikerna på Synsam Eslöv!

I Eslöv hittar du vår välsorterade Synsambutik på Västergatan 4. Våra legitimerade optiker finns här för att hjälpa dig med olika sorters synundersökningar, samt att hitta glasögon, linser eller andra tillbehör som du behöver. Ska du skaffa glasögon för första gången eller vill du bara uppdatera din stil? Vi på Synsam finns här för dig!

Du kan undersöka din syn hos Synsam

Vi har legitimerade optiker med lång erfarenhet hos oss på Synsam Eslöv som kan hjälpa dig med olika typer av synundersökningar. Ofta är det bra att kolla upp synen om du har svårt att se på olika avstånd, upplever återkommande huvudvärk eller har problem med trötta ögon. Hit kommer du om du vill skaffa glasögon och/eller linser, eller om du ska ta körkort. Alla är välkomna - unga som gamla. Vi ser till att hjälpa dig utifrån just dina behov och förutsättningar.

Skaffa nya glasögon hos Synsam Eslöv

Vi på Synsam har ett stort urval av bågar från många olika märken, och våra rådgivare är där för att hjälpa dig hitta rätt glasögon för just dig. Du kan även hyra dina glasögon hos oss, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Därtill hittar du solglasögon, linsvätska och tillbehör i vår butik.

Du kan känna dig trygg hos oss

Mycket kan hända under ett år och därför erbjuder vi dig stöd även efter att du gått hem med dina nya glasögon. Om dina glasögon skadas inom de första 365 dagarna reparerar vi eller ersätter dem utan någon extra kostnad. Skulle du uppleva att din syn försämrats under det första året är du dessutom välkommen tillbaka till oss för en kostnadsfri synundersökning.

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Eslöv på Västergatan redan idag!

Informationen uppdaterades 10:57 - 29 sep, 2022