Gunborg Nymans väg 2, Eskilstuna

Synsam Eskilstuna Tuna Park

Varmt välkommen till optikerna på Synsam Eskilstuna Tuna Park!

I Eskilstuna hittar du vår välsorterade Synsambutik på Gunborg Nymans väg 2. Våra legitimerade optiker finns här för att hjälpa dig med olika sorters synundersökningar, samt att hitta glasögon, linser eller andra tillbehör som du behöver. Ska du skaffa glasögon för första gången eller vill du bara uppdatera din stil? Vi på Synsam finns här för dig!

Våra optiker undersöker din syn

Hos Synsam Eskilstuna Tuna Park hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan till exempel vara aktuellt om du:

• Har svårt att se på olika avstånd
  • Besväras av återkommande huvudvärk
  • Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon
  • Ska ta körkort

Vi välkomnar både unga och gamla, och ser till att du få rätt hjälp utifrån just dina problem.

Synsam Eskilstuna Tuna Park hjälper dig att hitta rätt glasögon

Hos Synsam finns alltid ett stort utbud av glasögonbågar, från välkända märken, och våra rådgivare finns på plats för att hjälpa dig hitta rätt par för just dig. Vill du inte köpa dina glasögon erbjuder vi möjligheten att hyra dem istället, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Hos oss finns naturligtvis också solglasögon, linsvätska och många andra tillbehör.

Olycksgaranti i ett år

Efter att du undersökt dig och fått dina glasögon eller linser hos oss, finns vi kvar som stöd. När du skaffar glasögon hos oss täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti. Det innebär att ifall dina glasögon går sönder inom de första 365 dagarna kan vi reparera eller byta ut dem åt dig. Ifall du tycker att du fått sämre syn inom det första året kan du, utan extra kostnad, boka in en ny synundersökning hos oss.

Välkommen till våra optiker på Synsam Eskilstuna Tuna Park på Gunborg Nymans väg 2!

Informationen uppdaterades 10:39 - 29 sep, 2022

Söndag:11:00 - 18:00