Vårdcentralen City Eskilstuna, Eskilstuna

Om Vårdcentralen City Eskilstuna, Eskilstuna

Välkommen till Vårdcentralen City, Eskilstunas närmaste vårdcentral. Vi finns mitt i centrum och har öppet måndag, tisdag, torsdag och fredag kl 8-17, onsdag kl 7-19. Hos oss får du tillgång till läkare, sjukgymnaster, distriktssköterskor, kurator och psykolog. Vi har även barnavårdscentral/familjecentral. Primärvårdsjouren bedrivs i Vårdcentralen Citys lokaler lördag, söndag och helgdagar kl. 9-21.

Lista dig hos Vårdcentralen City Eskilstuna, Eskilstuna

Kungsgatan 39 - visa på karta