Bröstcentrum Mälarsjukhuset, Eskilstuna

Eskilstuna

På bröstcentrum utreder, diagnosticerar och behandlar vi sjukdomar i brösten.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

ANNONS. doktor24 - Läkare i din mobil och dator, dygnet runt

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt!

Hos doktor24 kan du träffa en läkare online genom chatt eller videosamtal, dygnet runt alla dagar i veckan. Våra läkare har lång erfarenhet inom allmänmedicin och sjukvård och kan hjälpa dig med rådgivning, diagnos, recept eller intyg. Om du behöver träffa en läkare fysiskt kan du boka en tid på en vårdcentral direkt i appen.

Telefon 016 - 10 48 10 Växelnummer 016 - 10 30 00
Mälarsjukhuset, Hiss G, Plan 7 - visa på karta

Bröstmottagning, Mammografi

3,8

• 19:00 - 19 maj, 2016 skrev:

Väldigt bra bemötande på Bröstcentrum. Kompetent personal med mycket empati.

Synd att jag behövde vänta länge på tid 2. Det var jobbiga veckor.

3,8

• 15:08 - 20 jun, 2013 skrev:

Jättefint mottagande av bröstsköterskan som verkligen lyssnade och tog min oro för mitt problem på största allvar och jag förstod på henne att jag skulle få svar på mina frågor innan jag var klar för hemfärd. På telefon hade man sagt att jag skulle få göra ultraljud men det blev mammografi i stället. Jag fick inte tala med en läkare om den utväxt jag oroade mig för, ingen analys gjordes heller, utan det blev en del gissningar om vad det kunde vara och efter mammografin fick jag åka hem. Jag vet lika lite nu vad det var som drabbat mig som innan besöket på bröstcentrum och det gjorde mig ledsen att jag blev behandlad som att det måste ske på minst kostsamma vis, därav inget ultraljud, ingen läkarkontakt, ingen analys och ingen godtagbar förklaring till det faktiska problemet som var orsaken till att jag beställde tiden på bröstcentrum. Det gjorde mig arg o besviken eftersom jag oroat mig en del och bara fick lite gissningar till svar. Gissa kan jag göra själv, jag söker hjälp hos specialist för att få VETA.