Ersboda hälsocentral

Ersboda hälsocentral

, Umeå

Hälsogränd 3, 906 25 Umeå, 90625

Dagtid är det hit du vänder dig med frågor som rör din hälsa. Det gäller för dig som är sjuk, vill ha stöd som förälder eller förändra din livsstil. Använd gärna våra e-tjänster när du kontaktar oss. När du ringer oss för rådgivning och bedömning får du förslag på en tid då vi ringer upp dig. Alla regionens hälsocentraler är godkända av Hälsoval Västerbotten. Hälsovalet innebär att du själv kan välja hälsocentral. Du hittar information om hur du väljer i länken Så väljer du mottagning. Har du frågor under kvällar och helger ringer du 1177. Blir du akut sjuk eller allvarligt skadad ringer du 112.

Informationen uppdaterades 06:52 - 18 mar, 2024

16 feb, 2023

Okunnigt personal, dåligt bemötande av sjukgymnast och läkare.

21 apr, 2022

Blir bara sämre och sämre.

2 nov, 2020

Kry verkar ha kapat er sida. Men i övrigt vill jag säga att jag saknar hemsida med vilka som arbetar på vårdcentralen som alltså har anonym personal och ett tel nr. Med denna information lär man inte få nya som bokar in sig på en sådan hälsocentral.. Har ni bara fått ett omdöme sedan år 2016?? Han också lika anonym som Linus.....

16 maj, 2016

Här kan du se omdömen som Ersboda hälsocentral har fått i Nationella Patientenkäten.

Lunch 12-13

Provtagning

Vårdcentral (BT), Astma- och KOL-mottagning, primärvård, Hypertonimottagning, primärvård, Provtagningsverksamhet, öppen vård, Gynekologi, Inkontinensmottagning, primärvård, Diabetesmottagning, primärvård, Dietistverksamhet, Arbetsterapi, Sjukgymnastik/Fysioterapi, Psykologverksamhet, vuxna, Kuratorsverksamhet, Distriktssköterskeverksamhet, Primärvårdsrehabilitering, Ultraljudsverksamhet, gynekologisk, Artrosskola, Allmänmedicin, Vaccination mot covid-19, Vaccinationsverksamhet, Sjukvårdsrådgivning, Familjecentral, verksamhet