Eriksbergs vårdcentral, Uppsala

Om Eriksbergs vårdcentral, Uppsala

I hjärtat av Eriksberg möter du oss och får tillgång till vår breda kompetens. Här finns bland annat distriktsläkare, distriktssköterska, sjukgymnast, psykolog, dietist och kurator.

Med våra e-tjänster kan du bland annat förnya recept, avboka tid eller kontakta oss.

Två av våra distriktsläkare går i pension. Vårdcentralen är i full gång med att anställa nya husläkare. Detta medför att det inte finns någon möjlighet att lista sig på en specifik husläkare under en period. Nu under våren och sommaren 2019 går det dock jättebra att lista sig på vårdcentralen.

Välkommen både nya och gamla patienter!

Vid frågor, kontakta verksamhetschef Sandra Waara

Lista dig hos Eriksbergs vårdcentral, Uppsala

Granitvägen 5, 2tr, Uppsala - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 (ej helgdagar)
  • Måndag 07:45 - 17:00 (ej helgdagar)
  • Tisdag 08:00 - 17:00 (ej helgdagar)
  • Onsdag 08:00 - 18:00 (ej helgdagar)
  • Torsdag - Fredag 08:00 - 17:00 (ej helgdagar)
Drop-in
  • Tisdag - Fredag 09:30 - 11:00 Till sjuksköterska
Parfymfritt och rökfritt.

Eriksbergs vårdcentral, Uppsala

3,4

09:47 - 23 okt, 2018 skrev:

Skaffa en kösystem till er drop-in, helt sjukt att det är vilda väster som gäller för att komma först i kön.

2,5

20:09 - 06 aug, 2018 skrev: