Öppet i morgon från 07:30

Aleris Täby ÖNH-mott

Esplanaden 9,TÄBY

Aleris Täby ÖNH-mott

Dagkirurgiska operationer utförs av våra öron-näsa-halsspecialister på operationsavdelningen. På Aleris Öron-Näsa-halsmottagningen i Täby arbetar erfarna specialister i öron- näsa- och halssjukdomar. Här gör vi kirurgiska ingrepp såsom plaströrsinläggning hos barn, operation av körtlar bakom näsan och nässkiljeväggen och operation av halsmandlar. Andra besvär vi behandlar och hjälper dig med är t ex tinnitus, yrsel, sväljningsbesvär, öroninflammationer, problem med bihålor, korta tungband, näspolyper och nästäppa. Vi har avtal med Stockholms läns landsting, landstingets patientavgifter och frikort gäller.

Informationen uppdaterades 17:02 - 18 dec, 2020

Logga - Kry