Akutmottagningen - Lasarettet i Enköping

Akutmottagningen - Lasarettet i Enköping

, Enköping

Kungsgatan 71 D

Akutmottagningen är öppen dygnet runt och finns till för dig och de dina när ni blir svårt sjuka.

Informationen uppdaterades 10:38 - 13 jan, 2022

10 maj, 2023

Ohygienisk undersköterska som tvättar blodigt sår UTAN handskar och UTAN att ha spritat händerna när hon kommer in i rummet. Får blod på händer. Väldigt oprofessionellt, otroligt märklig attityd som att, jag är störst bäst och vackrast och jag kan allt så jag struntar i handskar och basala hygienrutiner. Hygien är A och O och det ska se ordentligt och proffsigt ut oavsett hur många år man har på nacken inom sjukvården. Frågar om hon inte tänker på HIV men svarar malligt ”då skulle jag varit död för länge sen”. Spelar ingen roll, vården ska vara hygienisk. I övrigt bra vård vi fick hjälp

28 mar, 2020

Lämnade ett omdöme ca 2 månader sedan, där jag var mycket otrevlig och osann. Var uppgiven med besvärlig värk och tillvaron kändes hopplös. Vill verkligen be om ursäkt för det. Jag har fått hjälp av er många gånger genom åren och alltid bemöts på ett förtroendeingivande sätt och fått vård av kompetent vårdpersonal som agerat professionellt. Det är verkligen tryggt att ha tillgång till ett välutrustat lasarett här, med möjlighet att söka vård dygnet runt. Jag är verkligen tacksam för det och all hjälp jag har fått under årens lopp. Verkligen, verkligen tacksam! 🌹🌹🌹🌹🌹 Ber nu för er hälsa i den svåra tid vi har framför oss. Den samhällsfunktion ni har kommer att försvåras med covid-19's utbredning i landet. Hoppas ni inte behöver utstå allt för svåra prövningar samt att era nära och kära klarar hälsan bra.

Måndag - Söndag:00:00 - 23:59

Besöksadress

Kungsgatan 71 D

Akutverksamhet vid sjukhus, kardiologi, Akutverksamhet vid sjukhus, allmän