Specialistkliniken orofacial medicin vid Lasarettet i Enköping, Folktandvården, Region Uppsala
dental care

, Enköping

Västra Ringgatan 16-18 Enköping, 75185

Vi på Orofacial medicin i Enköping arbetar med de flesta patienter som behöver ett särskilt omhändertagande, såsom sjuka äldre, utvecklingsstörda, fysiska och psykiska funktionshinder. Vi är en remissinstans för sjukhusets behov vid utredningar av eventuella infektioner från tänder eller munhåla och andra sjukdomstillstånd. Om behov finns, använder vi oss av olika lugnande metoder. Om du vill komma till oss måste du ha en remiss från din ordinarie tandläkare. På många av Folktandvårdens kliniker finns tandvårdspersonal som talar ett eller flera språk. Vi kan utan kostnad boka tolk för språk, till dig som är döv, dövblind, vuxendöv och hörselskadad. Kontakta oss så hjälper vi dig. Verksamhetschef: Malin Karlsson Arbetsledare: Pavlina Poddany
Hej och välkommen till Specialisttandvården Orofacial medicin Enköping Våra ordinarie öppet tider är måndag – torsdag 08:00-17:00 och fredag 08:00-16:00

Informationen uppdaterades 14:29 - 19 dec, 2023

Akut tandvård