Kungsgatan 69E, Enköping

Naprapati

Massage

Kiropraktik

Välkommen till Joylife Enköping!

Joylife är ett rikstäckande nätverk av legitimerade naprapater, kiropraktorer och massörer. Vi är Sveriges största företag inom vår bransch. Vår klinik i Enköping hittar du på Kungsgatan 69E på Enköpings lasarettsområde.

Vi har vårdavtal med Region Uppsala.

Vilka behandlingar erbjuder vi på Joylife?

Vi som jobbar på Joylife Enköping är utbildade terapeuter och kan erbjuda behandlingar inom naprapati, kiropraktik och massage. Behandlingarna individanpassas alltid efter dig som patient, vilket gör att de blir extra effektiva.

Vanliga problem som du kan få hjälp med

Alla våra terapeuter har många års erfarenhet inom sina respektive områden och behandlar hela kroppen. Några av de vanligaste problemen du kan få hjälp med är:

• Ryggsmärtor
  • Nacksmärtor
  • Axelsmärtor
  • Musarm
  • Idrottsskador
  • Huvudvärk

Hos Joylife Enköping kan du känna dig trygg

Joylife är Sveriges största företag i sin bransch och våra terapeuter är legitimerade och certifierade. Vi arbetar med välbeprövade metoder, och behandlingen anpassas alltid efter dina behov. Vid ditt första besök hos oss gör vi en noggrann undersökning och ställer diagnos, och tar sedan fram en behandlingsplan som vi tillsammans jobbar efter. Eftersom vi på Joylife Enköping använder oss av ultraljud vid våra undersökningar kan vi göra en mer exakt diagnosticering, samtidigt som du får en mer effektiv behandling.

Välkommen till Joylife Enköping för att se vad modern kiropraktik, naprapati och massage kan göra för just dig. Joylife - vi får dig att må bättre!

Informationen uppdaterades 09:12 - 20 sep, 2022

Dygnet runt.