Röntgenavdelningen - Lasarettet i Enköping

Om Röntgenavdelningen - Lasarettet i Enköping

Vi utför de vanligaste undersökningarna med magnetkamera, datortomograf, ultraljud och röntgen. Förutom vardagstider kan vi också erbjuda kvälls- och helgtider för tidsbokade patienter.

Akutverksamhet dygnet runt.

Vi har oftast korta väntetider.

Läs gärna mer på www.vantetider.se

Från och med 1 januari 2017 börjar vi ta betalt direkt av dig för DVD-bränning av färdiga undersökningar som du som patient har genomfört. Du kommer att faktureras en kostnad på 200 kr. Till andra vårdinrättningar är DVD-bränning kostnadsfri.

Kungsgatan 71A, 745 38 Enköping - visa på karta
Drop-in
  • Måndag - Fredag 09:00 - 11:00 Telefontid
Remiss krävs
Bild- och funktionsmedicin, Datortomografiverksamhet, MR-verksamhet, Ultraljudsverksamhet