Specialistkliniken orofacial medicin vid Lasarettet i Enköping

Om Specialistkliniken orofacial medicin vid Lasarettet i Enköping

Vi på sjukhustandvård i Enköping arbetar med de flesta patienter som behöver ett särskilt omhändertagande, såsom sjuka äldre, utvecklingsstörda, fysiska och psykiska funktionshinder. Vi är en remissinstans för sjukhusets behov vid utredningar av eventuella infektioner från tänder eller munhåla och andra sjukdomstillstånd.

Om behov finns, använder vi oss av olika lugnande metoder.

Om du vill komma till oss måste du ha en remiss från din ordinarie tandläkare.

På många av Folktandvårdens kliniker finns tandvårdspersonal som talar ett eller flera språk. Vi kan utan kostnad boka tolk för språk, till dig som är döv, dövblind, vuxendöv och hörselskadad. Kontakta oss så hjälper vi dig.

Verksamhetschef: Meral Karakas

Arbetsledare: Pavlina Poddany

Enköpings lasarett, Kungsgatan 71, Enköping - visa på karta
  • Måndag - Torsdag 08:00 - 17:00 (ej helgdagar)
  • Fredag 08:00 - 16:30 (ej helgdagar)
Remiss från ordinarie tandläkare krävs.
Sjukhustandvård/Oral medicin