Hudmottagningen - Lasarettet i Enköping

Om Hudmottagningen - Lasarettet i Enköping

På Hudmottagningen i Enköping tar vi emot patienter med alla former av hudsjukdomar. De vanligaste hudbesvär som vi behandlar är psoriasis, eksem och acne. Vi bedömer även hudförändringar och födelsemärken. Inom vår mottagning finns även möjlighet till ljusbehandling.

Lasarettets hudmottagningen är en satellitmottagning till hudmottagningen på Akademiska sjukhuset i Uppsala. Tisdag och torsdag finns en hudläkare på plats.

För att få en tid på hudmottagningen underlättar det med en remiss från din husläkare.

Nyängsvägen 4E - visa på karta
  • Tisdag 08:00 - 16:00 Läkarbesök