Kirurgmottagningen - Lasarettet i Enköping

Om Kirurgmottagningen - Lasarettet i Enköping

På kirurgmottagningen hjälper vi patienter med problem inom områdena allmän kirurgi, urologi och ortopedi.

Kungsgatan 71, plan 4 - visa på karta
Handkirurgi, Kirurgi, Ortoped, Urolog

Kirurgmottagningen - Lasarettet i Enköping

17:50 - 20 mar, 2018 skrev:

Ett stort tack till er alla som jobbar på på akuten, kirurgmottagningen, operationsavdelningen och kirurgavdelningen. Ni är alla värda ett stort fång rosor för ert lugna och
vänliga bemötsnde. TACK

14:18 - 26 okt, 2016 skrev:

Helt underbara människor som jobbar där. kände mig som hemma, tack för allt stöd mm.

15:18 - 20 aug, 2015 skrev:

Bästa vårdpersonal, fantastisk omsorg och professionalitet. Lever upp till avdelningens värdegrund! Stort tack för er vård och värme till min mor under hennes 4 dagar på kirurgavdelningen !!!

10:51 - 27 aug, 2014 skrev:

Bra bemött av läkare och all annan personal. Skulle bara velat ha telefonkontakt efter ca 1vecka. Man hinner inte så mycket efter operation.