Distriktsläkare Enköpings husläkarcentrum, Enköping

Om Distriktsläkare Enköpings husläkarcentrum, Enköping

0171-41 73 00

Din husläkare/distriktsläkare är specialist i allmänmedicin. Läkaren är van att skilja olika sjukdomar från varandra, och hjälper dig att behandla dina besvär. Du kan också få hjälp vid svårare sjukdom eftersom du då behöver en läkare med helhetssyn på din situation. Även vid förebyggande hälsoinsatser och rehabilitering kan du få hjälp av din husläkare.

Lista dig hos Distriktsläkare Enköpings husläkarcentrum, Enköping

0171-41 73 00 Växelnummer
Lasarettet i Enköping Kungsgatan 71A - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 (ej helgdagar)
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 (ej helgdagar)
Husläkare / vårdcentral

Distriktsläkare Enköpings husläkarcentrum, Enköping

21:16 - 10 dec, 2013 skrev:

Är mycket tacksam för det seriösa och professionella bemötande min son Ruben fick i dag av läkaren Frida Mattsson.

11:20 - 03 dec, 2013