Barnmorska Enköpings husläkarcentrum, Enköping

Om Barnmorska Enköpings husläkarcentrum, Enköping

0171-41 73 00

På barnmorskemottagningen erbjuds du graviditetskontroll samt förlossnings- och föräldraförberedelsekurser. Barnmorskan ansvarar också för gynekologisk hälsokontroll, sexual– och preventivmedelsrådgivning, skriver recept på p-piller, tar prov om könssjukdomar och spårar sexuell smitta.

0171-41 73 00 Växelnummer
Lasarettet i Enköping Kungsgatan 71 A - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 (ej helgdagar)
  • Måndag - Fredag 08:00 - 12:00 (ej helgdagar)
  • Måndag - Fredag 13:00 - 17:00 (ej helgdagar)
Barnmorska, Barnmorskemottagning, Mödravårdscentral

Barnmorska Enköpings husläkarcentrum, Enköping

13:51 - 10 feb, 2015 skrev:

Vi är så nöjda med vår Barnmorska C. Underbar människa som gör ett kanonjobb! Tack för en mycket bra uppföljning av vår första graviditet.

De lilla jag sett av den övriga personalen så finns det inget att anmärka på!

5/5⭐️

10:35 - 26 jan, 2015 skrev:

Helt fantastiskt bemötande! Kände mig så trygg fast jag har enorm gynskräck. Tack!

15:37 - 04 sep, 2014

07:07 - 12 nov, 2013 skrev:

Är gravid med mitt tredje barn och min barnmorska som jag har är helt fantastisk! Har blivit jättebra bemött av all andra i personalen också.
Kan hålla med dom andra två kommentarerna om telefonsvararen, men man blir ändå alltid uppringd fort när man har lämnat meddelande så det känns okey!

09:47 - 03 apr, 2013 skrev:

Jag har varit här ett par gånger på besök och gillar för de mesta bemötandet jag fått. Vissa gånger har vart bättre an andra. Personalen är trevlig och gör ett jättebra jobb.
Tyvärr så gillar jag inte när man ska ringa för att tex rådfråga eller boka in en tid då man måste tala in ett meddelande med namn telefonnummer osv. Jag har en form av telefonskräck och att behöva tala in på telefonsvarare gör det inte lätt att våga ringa för tidsbokning eller rådfråga eftersom jag inte får fram ett ord.
Det har hänt att jag blivit uppringd trots att jag inte fått fram ett ljud på telefonsvararen och det är jag tacksam för.
Bättre trevligare bemötande och personal här än vad det är på många andra ställen.

10:55 - 07 jun, 2012 skrev:

Jag har bara varit här en gång, och bemötande av personalen var jättebra på alla vis. Däremot är det svårt att komma fram på telefon tycker jag. Idag skall jag bara lämna ett snabbt besked om en fråga jag fick vid besöket i tisdags, samt ställa en enkel fråga. Hade varit skönt om man kunde ta det med en telefonist, tycker inte riktigt att något av alternativen på telefonsvararen passar in riktigt på mitt ärende, tyvärr.