Öppet måndag från 08:00

Joylife Healthcare Naprapati Enköping

Enköpings Lasarett, ing 69 E, Enköping

Joylife Healthcare Naprapati Enköping

Vi tar dina besvär på allvar. Joylifes naprapater är specialiserade på smärta i rygg, nacke och axlar. Allt för att du ska bli fri från besvär och må bättre. Våra skickliga kiropraktorer hjälper dig med: - Ont i rygg/nacke - Ryggskott/diskbråck - Ischias/kontorsaxlar - Frozen shoulder - Huvudvärk - Spänningshuvudvärk - Whiplash - Axelbesvär - Bristning/sträckning i muskel/sena samt spända axlar (om det rör besvär i rygg, axlar, nacke och ländrygg) Vi erbjuder - Korta väntetider - Tryggt omhändertagande - Specialister på besvär i nacke, axlar, rygg och höft Boka din tid på: https://joylife.se/kliniker/enkoping eller ring 070-6000 600, vi svarar dygnet runt året om.

Informationen uppdaterades 17:13 - 16 feb, 2021

Måndag - Söndag : 00:00 - 23:59