Distriktsläkare Fjärdhundra vårdcentral, Fjärdhundra

Om Distriktsläkare Fjärdhundra vårdcentral, Fjärdhundra

0171-41 73 00

Din husläkare/distriktsläkare är specialist i allmänmedicin. Läkaren är van att skilja olika sjukdomar från varandra, och hjälper dig att behandla dina besvär. Du kan också få hjälp vid svårare sjukdom eftersom du då behöver en läkare med helhetssyn på din situation. Även vid förebyggande hälsoinsatser och rehabilitering kan du få hjälp av din husläkare.

0171-41 73 00 Växelnummer
Kyrkmalmsvägen 50 749 70 Fjärdhundra - visa på karta
Husläkare / vårdcentral

Distriktsläkare Fjärdhundra vårdcentral, Fjärdhundra

15:57 - 10 apr, 2015 skrev:

Distriktsläkare Anders Jonstam på den fantastiska Vårdcentralen i Fjärdhundra går i pension. Tack för trevligt bemötande i många år, där du visat stort tålamod med mina frågor och funderingar och alltid gett dig tid att lyssna och förklara. Ha ett underbart pensionärsliv önskar Lars Wall!

17:40 - 10 feb, 2015 skrev:

Jag är patient hos Fjärdhundra vårdcentral och kan bara säga att de som jobbar där, såväl sjuksköterskor som läkarna, kuratorn, distriktsköterska osv. är kunniga, trevliga, snabba och tänker med med deras patienter.