Fjärdhundra vårdcentral, Fjärdhundra

Om Fjärdhundra vårdcentral, Fjärdhundra

En liten och gemytlig vårdcentral på landet utanför Enköping. Här finns bland annat distriktsläkare, distriktssköterska.
Genom vårt samarbete med Enköpings husläkarcentrum har du tillgång även till deras utbud

Med våra e-tjänster kan du bland annat förnya recept, avboka tid eller kontakta oss.

Vi har en drop-in där du träffar en sjuksköterska som gör en bedömning av akuta infektioner och enklare skador.

Tillsammans med dig tar vi hand om din hälsa.

Lista dig hos Fjärdhundra vårdcentral, Fjärdhundra

Kyrkmalmsvägen 50, Fjärdhundra - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 16:30 (ej helgdagar)

Fjärdhundra vårdcentral, Fjärdhundra

11:10 - 28 feb, 2015 skrev:

Jag vill bara säga att jag har aldrig sätt läkare som Anders jonstam 😀han är så bra så finns inte några ord för att beskriva -uppdaterat upptäckte min sjukdom när jag har gått många år med smärta och ingen läkte kunde hjälpa mig !han är guld värd som bryr sig om sina pasenter när de mest behöva .fjärdhundra vårdcentralen är bäst med alla personal som brinner för sitt jobb -lycka till andres vi kommer saknar dig och jag kommer devintev inte gå till läkare efter dig!

07:34 - 12 dec, 2014 skrev:

Måste säga att världens bästa läkare jobbar där. Anders Jonstam, han är superbra. Han lyssnar och tar in det man säger. Jag bor i stan, men skulle aldrig byta mottagning. Jag har haft samma läkare i över 15 år och det är guld värt.