Folktandvården Örsundsbro

Om Folktandvården Örsundsbro

Vi erbjuder tandvård till barn och vuxna och utför alltifrån undersökningar till rotfyllningar. Vi har även erfarenhet av att ta hand om dig som är tandvårdsrädd. Meddela oss gärna när du ringer, så hjälper vi dig genom besöket. Vårt team består av tandläkare, tandhygienister, tandsköterskor och ibland även specialister. Du träffar den som är bäst på just ditt aktuella vårdbehov.

På många av Folktandvårdens kliniker finns tandvårdspersonal som talar ett eller flera språk. Vi kan utan kostnad boka tolk för språk, till dig som är döv, dövblind, vuxendöv och hörselskadad. Kontakta oss så hjälper vi dig.

Fri parkering utanför kliniken

Verksamhetschef: Carl-Henrik Annefors

Arbetsledare: Karin Helgosson

Akut tandvård

Har du akuta besvär försöker vi om möjligt ta emot dig samma dag.

Industrivägen 4, 749 60 Örsundsbro - visa på karta
  • Måndag - Torsdag 07:45 - 16:45 (ej helgdagar)
  • Måndag - Fredag 12:30 - 13:00 Lunchstängt
  • Fredag 07:45 - 14:30 (ej helgdagar)
  • Måndag 07:10 - 17:00 ej helgdagar
  • Tisdag 07:10 - 17:30 (ej helgdagar)
  • Onsdag 07:30 - 16:30 (ej helgdagar)
  • Torsdag 07:10 - 18:00 (ej helgdagar)
  • Fredag 07:10 - 15:00 (ej helgdagar)
Tandläkare

Folktandvården Örsundsbro