Örsundsbro vårdcentral, Örsundsbro

Om Örsundsbro vårdcentral, Örsundsbro

En liten vårdcentral med stor omtanke och kompetens. Här finns bland annat distriktsläkare, distriktssköterska, sjukgymnast, dietist och psykolog.

I ett videobesök ses vi i din telefon eller surfplatta. När vårdpersonal bedömer att videobesök passar, får du en bokad tid i appen Min hälsa. Med våra e-tjänster kan du bland annat förnya recept, avboka tid eller kontakta oss.

Vi har drop-in där du träffar en sjuksköterska som gör en bedömning av akuta infektioner och enklare skador.

Tillsammans med dig tar vi hand om din hälsa.

Lista dig hos Örsundsbro vårdcentral, Örsundsbro

Tulpanvägen 10, Örsundsbro - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 (ej helgdagar)
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 (ej helgdagar)
Drop-in
  • Måndag - Fredag 08:00 - 09:30 Provtagning
  • Måndag - Fredag 08:00 - 09:30 Sköterska

Örsundsbro vårdcentral, Örsundsbro

13:12 - 13 sep, 2013 skrev:

jätte trevlig personal, bra bemötande. Vi har träffat Kicki under 3½ år som alltid varit kanon!