Vårdcentralen Cityhälsan Norr, Norrköping

Om Vårdcentralen Cityhälsan Norr, Norrköping

Till Cityhälsan Norr är alla välkomna - gamla som unga och oberoende av var man är bosatt. Vår målsättning är att sträva mot att ge våra patienter och deras anhöriga en god tillgänglighet. Vi ska kunna erbjuda en trygg och säker vård, som ska utmärkas av hög medicinsk kompetens och ett gott bemötande.

Lista dig hos Vårdcentralen Cityhälsan Norr, Norrköping

Sandbyhovsgatan 19, Norrköping - visa på karta
Nej

Vårdcentralen Cityhälsan Norr, Norrköping

4,2

21:56 - 22 jan, 2019 skrev:

Den 22/2 2019 träffa en underbar läkare som tog tid att lyssna på mig mycket nöjd med besöket.

4,2