NärAkut Sollentuna

Om NärAkut Sollentuna

Närakut Sollentuna är nu en del av Aleris
På Närakut Sollentuna kan vuxna och barn i alla åldrar få hjälp med sjukdom och skada som inte är livshotande. Vi kan t ex hjälpa dig med misstänkt fraktur, hjärnskakning, sårskada, misstänkt lunginflammation och akut allergiska problem.
Hos oss finns specialistläkare och sjuksköterskor med särskild kunskap om akut vård. Vi har även möjlighet att konsultera andra specialister och vi har tillgång till provtagning och röntgen under hela öppethållande tiden.Ring 1177 för råd innan du åker hit, så får du vägledning och risken att du får vänta onödigt länge minskar.
Observera! Vi vaccinerar inte mot säsongsinfluensa

Nytorpsvägen 10,SOLLENTUNA - visa på karta
  • Måndag - Söndag 08:00 - 22:00