Folktandvården Edsbyn

Om Folktandvården Edsbyn

Folktandvården står för hälsofrämjande tandvård till alla. Vi erbjuder allt från enkla undersökningar och förebyggande tandvård till avancerade behandlingar. Hos oss har du även möjlighet att teckna ett Frisktandvårdsavtal, tandvård till ett fast pris.$$Vi har ett nära samarbete med Folktandvårdens specialister. På många av Folktandvårdens kliniker finns medarbetare som behandlar tandvårdsrädda och många av oss talar två eller flera språk. Här får du tandvård anpassad efter just dina behov.$$Vid akuta besvär när kliniken är stängd, vänd dig till Sjukvårdsrådgivningen, tel. 1177.

0271 - 227 30 Växelnummer
Långgatan 17,828 32 Edsbyn - visa på karta