Barnavårdscentralen vårdcentralen Eda

Eda

Till oss kan du vända dig med frågor om ditt barns hälsa och utveckling.

Vi arbetar med förebyggande hälsovård för barn 0-6 år. Vi erbjuder stöd och information om till exempel amning, kost, vaccinationer, sömn, språkutveckling, syn, hörsel, egenvård och barnsäkerhet.

Vi arbetar med tidsbokade mottagningar, kontakta oss gärna och boka en tid.

TELEFONTID
Hanna Ljunggren 0571-129 11, mån, tor, fre kl. 08:30-09:00
Maria Eriksson 0571-284 13, tis, tor, fre kl. 08:15-09:00

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon Ej angivet