Vårdcentralen Eda

Om Vårdcentralen Eda

Till vårdcentralen kan du vända dig med frågor och problem som rör din hälsa under hela livet.

När du blir sjuk, skadar dig eller behöver hjälp med din psykiska hälsa är du välkommen till oss. Du kan också få hjälp med att ändra dina levnadsvanor.

Om du behöver hälso- och sjukvård som inte vi kan erbjuda hjälper vi dig vidare.

Välkommen till oss!

Eda vårdcentral har mottagningar i Charlottenberg, Åmotfors och Koppom.
Vid mottagningen i Charlottenberg finns alla delar i en av Hälsoval Värmland godkänd enhet, läkarmottagning och distriktssköterskemottagning, mödravård, barnhälsovård, fotvård och psykoterapeutmottagning.
Distriktssköterskemottagningen/vårdcentralen Koppom, Åmotfors, tidsbokning via rådgivningen 0571-284 00.

Enhetschef Janne Jansson
0571-284 23

Lista dig hos Vårdcentralen Eda

0571 - 284 00 Växelnummer
Petersborgsvägen 1, Charlottenberg - visa på karta
Barnavårdscentral / BVC, Barnmorska, Barnmorskemottagning, Distriktssköterskeverksamhet, Fotvård, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Mödravårdscentral

Vårdcentralen Eda

19:08 - 16 jun, 2017 skrev:

Hva er e-post adressen til vårdcentralen Eda?

15:56 - 07 feb, 2017 skrev:

Tack för trevliga och mycket snälla personal

18:23 - 10 jul, 2014 skrev:

Tack för bästa möjliga och trevliga bemötande från personal med skjuksk. Åsa i spetsen då jag var tvungen få hjälp med ett trilskande öra 9 juli-man blir friskare bara av detta bemötande!