BB Stockholm AB

Bäckenvägen 5,Målpunkt Q, plan 9, Danderyds sjukhus,STOCKHOLM

BB Stockholm AB

Det råder tillsvidare förbud för övriga besök inklusive syskon på hela sjukhuset. Besök på vår Specialistmödravård Vi försöker att minimera antalet besök med anhörig på specialistmödravården. Om du har särskilt skäl till eller stort behov av att ta med din partner som stöd kan vi göra undantag från denna regel i enskilda fall. Vi kontrollerar att alla som ska komma på bedömning inte har symtom från luftvägarna. Det är viktigt att du och ditt eventuella sällskap är fullt friska och inte haft några symtom med t ex feber eller hosta minst 48 timmar före besöket. Vi erbjuder möjligheten att genomföra vissa besök via video eller telefon. Välkommen att föda ert barn på BB Stockholm! Att vänta och föda barn är något av de största händelserna i ens liv. Vi finns där för er under denna resa. BB Stockholm erbjuder en familjär miljö som bygger på respekt och engagemang. BB Stockholm erbjuder individanpassad vård med mycket hög medicinsk säkerhet och vårt ledord är kvalité. På BB Stockholm vill vi bidra till att minska

Informationen uppdaterades 16:01 - 11 jun, 2021

Drop-in-tider