PRIMA Akutenhet NoA, Danderyd

Danderyd

Enheten erbjuder AKUT PSYKIATRISK VÅRD DYGNET RUNT.

Om du är i behov av akut psykiatrisk hjälp
- ring 08 - 123 558 58.

NoA har akutpsykiatrisk beredskap för vuxna personer över 18 år. NoA håller öppet dygnet runt, årets alla dagar. Vi erbjuder telefonrådgivning, tidsbeställda mottagningsbesök samt hembesök vid behov.

PRIMA Akutenhet NoA är INTE öppet för akutbesök, endast tidsbeställda besök

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. doktor24 - Läkare i din mobil och dator, dygnet runt

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt!

Hos doktor24 kan du träffa en läkare online genom chatt eller videosamtal, dygnet runt alla dagar i veckan. Våra läkare har lång erfarenhet inom allmänmedicin och sjukvård och kan hjälpa dig med rådgivning, diagnos, recept eller intyg. Om du behöver träffa en läkare fysiskt kan du boka en tid på en vårdcentral direkt i appen.

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

Telefon 08 - 123 558 58
Danderyds Sjukhus,Hus 31,STOCKHOLM - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag Dygnet runt

Akutsjukvård, Akutverksamhet vid sjukhus, specialiserad vård, Akutverksamhet vid sjukhus, vuxenpsykiatri, Allmänpsykiatri, vuxna, Psykiatri, vuxna, Psykiatriker, Psykisk hälsa