Fysioterapimottagningen Charlottenberg

Eda

Har du besvär till följd av sjukdom, skada eller levnadsvanor är du välkommen till oss för en bedömning. Utifrån dina besvär erbjuder vi rådgivning, träning och rehabilitering. Hos oss är du delaktig i din rehabilitering. Du kan söka oss utan remiss. Vi kan hjälpa dig med:
- Undersökning av dina besvär.
- Bedömning av din rörlighet, styrka och kondition.
- Rådgivning om egenvård, träning, ergonomi och avspänning.
- Träning med fysioterapeut enskilt eller i grupp.
- Smärthantering och smärtlindring.

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0571 - 284 00