Vårdcentralen Eden, Malmö

Centrum, Malmö

När du blir sjuk, skadar dig eller behöver hjälp med din psykiska hälsa är du välkommen till oss. Du kan även få de vanligaste vaccinationerna hos oss, till exempel mot influensa.

Vår personal är utbildad inom hbtq-frågor och vårdcentralen är hbtq-certifierad.

Om du har fått remiss inom vårdval psykoterapi kan du välja att komma till oss för KBT.

Om du behöver hälso- och sjukvård av någon annan än oss hjälper vi dig vidare.

Lista dig hos Vårdcentralen Eden, Malmö

• 12:50 - 01 aug, 2016

• 18:08 - 25 jul, 2016 skrev:

Sta vårdcentralen!

• 10:14 - 07 jan, 2014 skrev:

Trevligt mottagande, proffsigt omhändertagande. Möjligen är 50 kr för besöket hos distriktssköterskan för lite. Administrationen för att få in beloppet är nog större.

• 23:28 - 04 mar, 2013 skrev:

eden är ett jätte bra vårdcentral med väldigt trevligt personal och har väldigt bra öppettider som passar de som jobbar också.
    men det negativa är läkarnas telefon tid som är bara på 50 min och är på dålig tid på dagen.
    har även klagomål på personalen på labbet trots att de e duktiga och trevliga men det är inte ok att de sitter inne i labbet och pratar om privata saker medan det är patienter som väntar på sin tur.

Till toppen

10 myter om tandtråd

10 myter om tandtråd

Veckans myt om tandtråd!

Idag finns det många missuppfattningar om tandtråd. Vården.se slår hål på tio myter om tandtråd tillsammans med Plackers!

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Tre POSITIVA skäl att sluta röka

Ofta får rökare höra om skälen till varför det är skadligt att röka. Men i denna artikel vill vi vända på det, istället för att fokusera på det negativa - låt oss kika på de positiva hälsoeffekter som kommer med att sluta röka.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Malmö

• Anna Bäcklund Kiropraktik Kan verkligen rekommendera Anna, hon är proffsig, duktig och lyhörd och har hjälpt mig varje gång jag har varit där. - Lisa Arnell
    • Anna Bäcklund Kiropraktik Jag är så nöjd efter vart hos Anna. Hon hjälpte mig kunna röra mig igen! Min svanskota blev läkt. Så tacksam! Proffsig och bra - Celie
    • BVC Forum Nacka Om man ikke kan komme på et besøk så burde man kanskje ha mulighet til å avbooke et besøk utenfor telefontid? Hvis dette er mulig burde de... - Rønnaug vinje
    • Citymottagningen hälsocentral Trevlig personal, bra bemötande. Det sitter sällan fast. - Peter Lundholm
    • Närhälsan Lerum vårdcentral Värdelöst telefon system och ingen upp följning går inte få kontakt med någon även om det gäller någon lätt information - M k