Vuxenpsykiatrisk rehabmottagning, Borås

Om Vuxenpsykiatrisk rehabmottagning, Borås

Vi som arbetar här är arbetsterapeuter, fysioterapeuter samt skötare. Vi arbetar som en resurs för psykiatrins öppenvårdsmottagningar i Borås samt även mot heldygnsvården.
Vi erbjuder specialiserad arbetsterapi och fysioterapi i form av utredning/diagnostik, behandling, rehabilitering, utbildning och handledning. Behandlingen kan ske individuellt och/eller i grupp. Verksamheten omfattar samtliga psykiatriska diagnoser och tillstånd.

Ekenäsgatan 15, Solhem, 504 55, Borås, Plan 4 (ingång via huvudentrén) - visa på karta
  • Måndag - Fredag 07:30 - 16:00 Lunch12.00-12.
  • Måndag 08:00 - 16:00 Lunch12.00-12.45
  • Onsdag - Torsdag 08:00 - 16:00 Lunch12.00-12.45