Svenska Beteendeanalysgruppen AB

Om Svenska Beteendeanalysgruppen AB

Som psykoterapeut är min inriktning kognitiv beteendeterapi: Behandlingen kännetecknas av tydlighet där samtal och konkreta övningar sker i syfte att förändra tankar, känslor och beteenden, i många fall kan uppgifter att utföra mellan träffarna med terapeuten användas i syfte att nå förändring. Metoderna har stöd både i praktik och vetenskap. Vi har erfarenhet och utbildning i att arbeta med de flesta förekommande psykiatriska problem hos vuxna, ungdomar och barn.

Kungsängsgatan 5 A - visa på karta
Remiss från psykiatrin krävs. Se även gärna LULs hemsida.
Psykoterapeut