Läkarhuset kirurgmottagningen, Uppsala

Om Läkarhuset kirurgmottagningen, Uppsala

Vi bedriver en bred allmänkirurgisk verksamhet med både operationer och endoskopier. Ingreppen/undersökningarna sker som dagkirurgi. Verksamheten är reglerad i ett samverkansavtal med Uppsala läns landsting. Vår mottagning finns i nyrenoverade och väl anpassade lokaler i Uppsala Centrum. Våra specialistläkare och övrig personal har lång erfarenhet och erbjuder Dig ett professionellt omhändertagande och ett gott bemötande.

Kungsgatan 43, 753 21 Uppsala - visa på karta
Undantag: Patienter som söker för åderbråck och hudförändringar av kostmetisk art. De betalar utanför landstingets avgifter.
Kirurgi, Kirurgi, barn och ungdom