Psykoterapeut Lennart Karp, Malmö

Centrum, Malmö

Ingår i vårdval psykoterapi PDTlång IPTkort.

Hos oss får du hjälp med psykoterapeutisk behandling vid nedstämdhet, depression, oro, ångest och stress samt olika problem i relationer. Psykodynamisk psykoterapi.

Öppettider: Enligt överenskommelse

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 076 - 262 90 78 Växelnummer 076 - 262 90 78