Kris och Psykoterapimottagning Maria Trotzig, Malmö

Centrum, Malmö

Ingår i vårdval psykoterapi KBTkort PDTlång

Legitimerad psykolog och psykoterapeut med lång erfarenhet av arbete med psykoterapi och krisbearetning, erbjuder hjälp vid krisreaktioner i samband med påfrestningar eller svåra händelser, livskriser, utbrändhet eller andra problem på arbetet, samt andra svårigheter såsom lågsjälvkänsla, problem i relationer, depression, ångest, vilsenhet i livet.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 073 - 650 91 28 Växelnummer 073 - 650 91 28
Jörgen Ankersgatan 12, Malmö - visa på karta

• Måndag - Fredag 10:00 - 19:00 Eller eft behov

Ålder: Vi tar emot patienter som är 16 och äldre.

Ja

Kognitiv beteendeterapi (KBT), Psykoterapeut