Johansson Ing-Marie, Malmö

Centrum, Malmö

Jag erbjuder krisbearbetning, psykologisk rådgivning, psykoterapi och handledning. Psykoterapin är psykodynamiskt inriktad och sker i form av samtalsterapi. Avtal med Region Skåne finns för individualterapi, parterapi och familjeterapi.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 070 - 342 80 36 Växelnummer 040 - 97 81 99