Psykiatrisk mottagning Oskarshamn

Om Psykiatrisk mottagning Oskarshamn

Vi tar i första hand emot dig som bor i Oskarshamn, Mönsterås och Högsby kommun. Till oss kommer du som har en allvarlig psykisk sjukdom för att få psykiatrisk specialistvård. Du kan exempelvis ha en psykossjukdom, svår ångest, djup depression, neuropsykiatriska syndrom, svårare personlighetsproblematik, ätstörning eller ett svårt och långvarigt tvångssyndrom.

Garvaregatan 13 A, Oskarshamn - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:15 - 12:00 avbok/ombok