Familjeläkarna Bålsta

Om Familjeläkarna Bålsta

Välkommen till Familjeläkarna i Bålsta Centralt i Bålsta centrum driver Familjeläkarna vårdcentral för att kunna ge er patienter bästa möjliga vård. Vi vill kombinera professionalism och hög medicinsk kompetens med det nära och personliga mötet. Vårt team av läkare har bred erfarenhet: vi är specialister i allmänmedicin, läkare med inriktning mot äldres hälsa, gynekolog och ögonläkare. Vi har även fått förtroendet att utbilda framtida specialister, och dessa har du möjlighet att träffa hos oss. Familjeläkarna ansvarar för läkarinsatserna på samtliga äldreboenden i Bålsta och besöker boendet minst en gång i veckan. Vår vilja är att ge dig trygg, engagerad och professionell vård genom hela livet. Det ska kännas som att du har en egen läkare i familjen. Kontakta oss på telefon 0171-62 00 00 för att boka en tid eller kom förbi vår mottagning. Lättakutens aktuella öppettider hittar du på Familjeläkarnas hemsida.

Lista dig hos Familjeläkarna Bålsta

Centrumleden 2 Bålsta - visa på karta
Husläkare / vårdcentral

Familjeläkarna Bålsta

11:34 - 08 dec, 2015 skrev:

Fick akut hjälp vid befarad lunginflammation. Förtur till Lab för blodprov och sedan direkt till läkare. Mycket nöjd.