Dentotal Söderström AB, Trelleborg

Om Dentotal Söderström AB, Trelleborg

0410-132 65

Välkommen till Dentotal.

Låt tandvården bli en upplevelse i vår fina miljö där hav och båtar möter kontinenten!

Hälsoinriktand tandvård för alla är vårt viktigaste mål.

Fri barntandvård 0-23 år.

Teamarbete med tandsköterska, tandhygienist, allmän- och specialisttandläkare för bästa vård och omhändertagande för Dig.

Alltid med skriftligt kostnadsförslag.

Fokus på god kvalité, vidareutbildning och kvalitetssystem för att möta tandvårdens krav nu och för framtiden.

Med friska tänder kan upplevelsen bli större!

0410-132 65

Hamngatan 9 - visa på karta
Tandläkare

Dentotal Söderström AB, Trelleborg

10:53 - 05 jul, 2019 skrev:

Mycket ung och kompetent tandläkare. Väldigt skicklig och trevlig. Rekommenderas starkt!

10:35 - 29 jan, 2019 skrev:

Otroligt duktig tandläkare