Öppet i morgon från 08:00

Astamottagning Umeå

Sveagatan18,90327 Umeå

Astamottagning Umeå

ASTA-mottagningen vänder sig till personer som varit utsatta för sexuellt våld eller våld i partnerrelation. Vi är ett specialiserat team inom vuxenpsykiatriska kliniken. Vi arbetar med behandling, metodutveckling och kompetensutveckling. Behandlingen sker framförallt i grupp. Till mottagningen kan du komma på remiss eller genom egen vårdbegäran. På mottagningen finns psykiatrisk specialistläkare, specialistsjuksköterska i psykiatri, fysioterapeut, psykolog och socionom. Flera av oss är också psykoterapeuter.

Informationen uppdaterades 23:47 - 8 mar, 2020

Logga - Kry