Här kan du se omdömen som Vårdcentralen Södertull har fått i Nationella Patientenkäten.
Om Nationella PatientenkätenHelhetsintryck
Länets snitt: 82.6%
Emotionellt stöd
Länets snitt: 78.5%
Delaktighet och involvering
Länets snitt: 81.6%
Respekt och bemötande
Länets snitt: 87%
Kontinuitet och koordinering
Länets snitt: 74.6%
Information och kunskap
Länets snitt: 77.7%
Tillgänglighet
Länets snitt: 84.8%
3 apr, 2024
De verkar väldigt underbemannade, men tider för icke akuta ärenden känns som ungefär 2-3 veckor för telefon rådgivning, och ca 2-3 månader för besök av icke akuta ärenden. Vilket jag kan leva med. Men allt kräver att du kan använda 1177 effektivt, om man bara ringer spontant eller kommer till receptionen finns det inte mycket de kan erbjuda.