Specialistkliniken för ortodonti Trollhättan, Trollhättan

Om Specialistkliniken för ortodonti Trollhättan, Trollhättan

Ortodonti (tandreglering) är den specialitet inom tandvården som rättar till felställda tänder och skapar välfungerande bett.

Gärdhemsvägen 1, 461 33, Trollhättan - visa på karta
Remiss krävs.

Specialistkliniken för ortodonti Trollhättan, Trollhättan

07:09 - 08 jul, 2017 skrev:

En mycket mycket fantastisk personal från läkarna till labb personal. Har gått hos dessa i 4 år och har alltid känt mig omhändertagen på mycket possetivit sätt. Lyhörda som attan. Jag är så tacksam för allt fint jobb dem gjort med mig. (Mina tänder) Det ända som jag kunde sakna var en telefonsvarare som man kunde lämna medelanden när dem har stängt.

10:03 - 06 feb, 2017 skrev:

Otroligt bra personal men väldigt dåliga med att ha telefonen tillgänglig
Ringer vid 09:55 och måste vänta till 10:00 fastän det står att telefontiderna är 08:00-17:00

3,2