Cityläkarna Borås, Borås

Om Cityläkarna Borås, Borås

På Cityläkarnas vårdcentral arbetar specialister i allmänmedicin, sjuksköterskor med flera specialiteter, samtalsterapeut och läkarsekreterare. Vi tar emot människor i alla åldrar med fokus på barnfamiljer. Våra ledord är bl.a. tillgänglighet, förstklassig sjukvård, gott omhändertagande och nöjda patienter. Vi har mottagning vardagar kl.8:00-17:00 och helger/röda dagar kl.10:00-15:00 då vi tar emot akuta, lätt påkomna problem vid ett kort läkarbesök. Även sjuksköterskorna tar under vardagar emot för t.ex. blodtryckskontroller, vaccinationer och omläggningar.

Lista dig hos Cityläkarna Borås, Borås

Göteborgsvägen 4, 504 35, Borås - visa på karta